Impactul practicilor de neuromanagement asupra cresterii performantelor organizatiilor din Romania, Alina Mirela Teacu Parincu, Pro Universitaria, Universul Juridic

Pro Universitaria | 9786062618407 | RLC101074

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-20 %

în stoc

9786062618407

(-20%)

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Romania are nevoie de un ecosistem antreprenorial puternic si competitiv pentru a putea prospera, iar pentru consolidarea acestuia sunt necesare strategii coerente si reforme semnificative, care sa faciliteze fructificarea oportunitatilor, sa elimine gradual lacunele existente si sa atenueze deficientele structurale ale sectorului de afaceri. Desi Romania nu fructifica suficient toate oportunitatile generate de dinamica antreprenoriala si revolutia digitala, pe fondul lipsei de informare si educatie in acest domeniu, se contureaza permanent premisele aparitiei unor noi strategii, abordari, discipline, metodologii si tehnologii care stimuleaza organizatiile sa identifice noi parghii prin care sa isi reinventeze activitatea, prin adoptarea unor strategii si instrumente inovative, care sa reduca amploarea decalajului intre cunostintele si parghiile disponibile si implementarea acestora in cadrul organizational. Neuromanagementul reprezinta o noua viziune ce poate sprijini progresul si cresterea performantei, care faciliteaza accesul la noi perspective, cunostinte si instrumente, ce se materializeaza prin observarea si analizarea proceselor neuronale, care pot descifra modul in care oamenii gandesc, se comporta si iau decizii, generand perspective inovative de abordare a naturii umane, prin tranzitia de la rational, la o perioada in care conexiunile emotionale si valorificarea emotiilor contureaza scenariul pentru obtinerea unor performante superioare. Intensificarea fara precedent a contextului global, impune necesitatea unui management vizionar, reformarea modului in care iau decizii, crearea de noi metode si mijloace eficiente de actiune, a unei culturi organizationale in care omul si emotiile acestuia sunt in plan principal.

General
Autor

Alina Mirela Teacu Parincu

Editor

Pro Universitaria

Gen

Management

Anul publicării

2024

Limba

Romana