Matematica si Explorarea Mediului. Clasa a II-a. Partea I (E3). Caiet de Lucru, Nicoleta Popescu

Elicart | 9786067682267 | RLC92234

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-10 %

nu este în stoc

9786067682267

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

La realizarea acestei lucrări s-a ținut cont de ordinea conținu­turilor din noul manual (din 2018) la Matematică și explorarea mediului, clasa a II-a. Cartea reprezintă un instrument didactic eficace și util, în conformitate cu cerințele noii programe, care abordează temele interdisciplinar. Elevii sunt puşi în situaţia de a analiza, de a exersa şi de a aplica în mod conştient şi creator noţiunile teoretice dobândite. Conţinutul caietului este structurat de la uşor la greu, de la simplu la complex, existând şi probleme cu un grad de dificultate sporit. Probele de evaluare propuse reprezintă un instrument eficace de a controla sistematic cunoștințele copiilor, oferindu-le o perspectivă nouă pentru programul viitor de învăţare. Prin obiectivele pe care le urmăreşte, această carte este utilă atât elevilor şi învăţătorilor, cât şi părinţilor în lucrul suplimentar cu copilul. CUPRINS Recapitulăm ce am învățat în clasa I 1. Numerele naturale de la 0 la 100 • Formarea, citirea și scrierea numerelor naturale de la 0 la 1000. (Relieful) • Compararea și ordonarea numerelor naturale de la 0 la 1 000 (Medii de viață) • Şiruri de numere naturale și modalități de numărare în intervalul 0 - 1 000 (Alte medii de viață) • Poziția numerelor naturale pe axa numerelor (Nevoi de bază ale viețuitoarelor) • RECAPITULARE PROBĂ DE EVALUARE 2. Adunarea și scăderea numerelor naturale de la 0 la 1 000, fără trecere peste ordin • Modalități de numărare (De ce au nevoie plantele și viețuitoarele) • Compunerea și descompunerea numerelor naturale (Creșterea și înmulțirea viețuitoarelor) • Adunarea și scăderea numerelor naturale de la 0 la 1 000 fără trecere peste ordin. Proprietățile adunării. Probleme care se rezolvă printr-o singură operație • Proprietățile adunării. Probleme care se rezolvă prin două operații • Scăderea numerelor naturale de la 0 la 1 000, fără trecere peste ordin • Adunarea și scăderea numerelor naturale de la 0 la 1 000, fără trecere peste ordin. Proba adunării și a scăderii • Rezolvăm și compunem probleme! (Iarna) • RECAPITULARE PROBĂ DE EVALUARE 3. Adunarea și scăderea numerelor naturale de la 0 la 1 000, cu trecere peste ordin • Adunarea numerelor naturale de la 0 la 1 000 cu trecere peste ordinul unităților (Cum ne menținem sănătoși) • Adunarea numerelor naturale de la 0 la 1 000 cu trecere peste ordinul zecilor (Un corp sănătos) • Adunarea numerelor naturale de la 0 la 1 000, cu trecere peste ordinul unităților și al zecilor (Cum mâncăm sănătos. Reguli de igienă) • Organizarea și reprezentarea datelor în tabele (Cum ne ferim de boli) • RECAPITULARE PROBĂ DE EVALUARE • Scăderea numerelor naturale de la 0 la 1 000, cu împrumut de la ordinul zecilor • Scăderea numerelor naturale de la 0 la 1 000, cu împrumut de la ordinul sutelor • Scăderea numerelor naturale cu împrumut de la ordinul zecilor și al sutelor • Scăderea numerelor naturale în concentrul 0 – 1 000, cu trecere peste ordin (Universul. Pământul. Sistemul Solar) • Organizarea și reprezentarea datelor: tabele, grafice (Ziua și noaptea) • Aflarea termenului necunoscut (conținut facultativ) • RECAPITULARE PROBĂ DE EVALUARE 4. Înmulțirea numerelor naturale de la 0 la 100 • Adunarea repetată de termeni egali. Înmulțirea (Adaptarea viețuitoarelor la mediu) • Înmulțirea când unul dintre factori este 2. Proprietățile înmulțirii • Înmulțirea când unul dintre factori este 3 sau 4 (Pământul – planeta noastră) • Înmulțirea când unul dintre factori este 5 sau 6. Proprietățile înmulțirii • Înmulțirea când unul dintre factori este 7, 8 sau 9. Proprietățile înmulțirii • Înmulțirea când unul dintre factori este 0, 1 sau 10. (Magneții) • Ordinea efectuării operațiilor* (conținut facultativ) • Probleme care se rezolvă prin operații diferite (Forța magnetică, forța gravitațională) • RECAPITULARE PROBĂ DE EVALUARE

General
Autor

Nicoleta Popescu

Editor

Elicart

Gen

Didactice