Maximal ART A1.1 - Limba germana caietul elevului, clasa a V-a (L2), Julia Katharina Weber, Klett

Art Klett | 9786060760719 | RLC97824

original

13.000+ Produse cu stoc

secure

Plati securizate

return

Retur Gratuit in 10 zile

truck

Livrare cu Tracking in 24h

-40 %

în stoc

9786060760719

(-40%)

Vezi Cos

Elimina din favorite Adaugă la favorite
Descriere

Maximal ART A1.1 - Limba germana. L2 - Clasa a V-a - Caietul elevului. Arbeitsbuch + CD - Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Claudia Brass

Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 si se regaseste la pozitia nr. 262 din anexa Ordinului. Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/Limba moderna2/Limba moderna 1 - intensiv (germana, rusa, japoneza). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393 / 28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A1.1:
 
• receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala precum: oferirea unei reactii adecvate la salut/o intrebare/instructiune simpla rostita clar si rar (citeste, scrie, deseneaza etc.); recunoasterea pozitiei obiectelor (orientarea in scoala); intelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomima, secvente audio sau video pe teme ca timpul liber, scoala, preferinte, obiectele personale scolare etc;
• exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala precum: reproducerea si formularea unor mesaje simple si scurte (intrebari legate de universul familiar), respectand pronuntia si intonatia specifice; participarea la dialoguri simple in contexte cum ar fi: in pauza la scoala, la cantina, la cafenea, la clubul de tineret, adaptandu-le la situatia proprie; prezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteni, profesori) sau a unui obiect (obiecte personale scolare) indicandu-le si/sau raspunzand la intrebari; explorarea unor noi modele articulatorii, de intonatie si accent (prin cantec rap, recitare ritmica, exercitii de fonetica);
• receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala precum: recunoasterea semnificatiei unor fraze uzuale tipice vietii cotidiene (SMS,orar scolar, meniu); identificarea semnificatiei globale a unor texte pe teme familiare (informatii pe pagina web a scolii, tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunt la obiecte pierdute, invitatie prin SMS, comentariu pe forum); manifestarea curiozitatii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultura si civilizatie, legate de personalitati ale muzicii si sportului, specialitati culinare);
• redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMS; redactarea unui mesaj informai de tip SMS, comentariu pe forum, e-mail; elaborarea in grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).
General
Autor

Lidija Sober

Julia Katharina Weber

Claudia Brass

Editor

Art Klett

Număr de pagini

72

Anul publicării

2022