Reed Hastings este antreprenorul care a revolutionat industria divertismentului din 1997, cand a infiintat Netflix; fiind presedinte si director executiv al companiei din 1999. Prima sa companie, Pure Software, a fost lansata in 1991 si a fost achizitionata chiar inainte de lansarea Netflix. Hastings a fost membru al Consiliului Educational al Statului California din 2000 pana in 2004 si este un filantrop activ in sectorul educatiei. A fost membru de consiliu in cadrul catorva organizatii educationale, printre care se numara Dreambox Learning, KIPP Foundation si Institutul Pahara. Si-a luat licenta la Bowdoin College, in 1983, si masteratul in inteligenta artificiala la Stanford University, in 1988. Intre Bowdoin si Stanford, Reed a fost profesor voluntar Peace Corps in sudul Africii.
Erin Meyer este autoarea The Culture Map: Breaking Through the Invisible Boundaries of Global Business si profesor in cadrul INSEAD, una dintre cele mai importante scoli de afaceri internationale din lume. Studiile ei au fost publicate in Harvard Business Review, The New York Times si pe Forbes.com. In 2019, Meyer a fost selectata de Thinkers50 drept unul dintre cei mai influenti cincizeci de ganditori antreprenoriali din lume. Si-a luat diploma de master in administrarea afacerilor la INSEAD in 2004, iar in prezent locuieste in Paris, Franta. In 1994 si 1995, Meyer a fost profesor voluntar Peace Corps in sudul Africii.
Prin alternarea de sectiuni cu Meyer, care ofera rafinament pe baza a peste 200 de interviuri la nivelul Netflix, Hastings descrie in detaliu crearea metodei Netflix, de la angajarea celor mai bune talente creative, cu salarii mari, pana la cresterea gradului de sinceritate prin feedback frecvent si eliminarea treptata a verificarilor care inabusa inovarea. Fascinanta poveste a unei abordari contraintuitive care, aparent, functioneaza. - Kirkus Reviews
Am avut onoarea de a invata chiar de la Reed si de a studia cultura Netflix. Perspectivele oferite in aceasta carte sunt de nepretuit pentru oricine incearca sa creeze si sa mentina o cultura organizationala. - Satya Nadella, director executiv al Microsoft
Pe masura ce epoca informatiei reduce ciclurile de productie si comprima intervalele de timp, cea mai importanta intrebare de business a erei noastre se refera la modul in care putem continua sa inovam. In aceasta carte excelenta, Reed Hastings si Erin Meyer dau raspunsul. Traseaza o metodologie dovedita, sistematica pentru construirea, mentinerea si imbunatatirea unei culturi globale deosebit de inovative. O lucrare uimitoare. Bravo! - Ben Horowitz, cofondator al Andreessen Horowitz
Sa lasam deoparte reinventarea televiziunii; adevarata realizare a lui Reed Hastings este reinventarea culturii corporative, iar in Regula fara reguli, Reed dezvaluie toate tacticile si procesele pe care le-a folosit pentru a face din Netflix una dintre cele mai inovative companii ale secolului XXI. O carte clara, convingatoare, fascinanta (asa cum ii sade bine unei carti despre Netflix) si pe care nu-ti vine sa o lasi din mana; Regula fara reguli este cartea pe care imi doresc sa o fi citit la vremea cand lansam afacerea si pe care o voi da fiecarui director executiv cu care lucrez. Este pur si simplu o lectura obligatorie pentru orice director de companie. - Marc Randolph, cofondator al Netflix si autor al That Will Never Work: The Birth of Netflix and the Amazing Life of an Idea